Wieloletnie doświadczenie w kierowaniu zespołem i dyplom z zarządzania przydają się jej na stanowisku kierownika recepcji, gdzie zajmuje się obsługą klienta i koordynacją pracy naszego Centrum. Dzięki Ewie wszystko działa jak w zegarku. Jest uczynna i bardzo cierpliwa, ale ma też wspaniałe poczucie humoru.
Ewa jest specjalistą psychologii biznesu. Posiada dyplom z ukończenia szkolenia z "Doskonalenia Obsługi Klienta" oraz certyfikat ze szkolenia "Praca recepcji i jej wpływ na działanie lecznicy weterynaryjnej".
Cieszy ją możliwość pracy w młodym zespole i kontakt z lekarzami, którzy spełniają się w tym, co robią. Radość czerpie także ze spotkań ze wszystkimi odwiedzającymi nas miłośnikami zwierząt. Sama również kocha zwierzaki jako właścicielka suczek - Lusi i Pepy, dwóch świnek morskich - Finki i Maurycego oraz rybek.
W wolnym czasie projektuje i szyje ubrania oraz zajmuje się rękodziełem. Lubi też aktywnie spędzać czas i jeździ z rodziną na wycieczki.